Saturday 24 September 2011

party rock 5TOPAZ

assalamualaikum dan salam 1 malaysia , haha , sorry sebab lama tak update beloggg , mesti hampa semua rindu aku kann , *huda pulunnn teruk , haha , petang yg serba indah ini aku mengupdate belogg yg tak chantek ponn , aku nak kongsi rahsia kejayaan aku kat hampa , *muhung terukk kodd , lawak jaaa , mesti hampa dah baca tajuk , so hampa mesti tau dah benda apa yg aku nak cerita , dah laaa jgn duk cakap banyak , aku bukanya suka sangat menaip , lenguh jari jaaa , aku nak mintak hampa duk diam , baca dan lihat apa yg aku nak tunjuk okayyy , , ,  :)


sedang menunggu para VIP (cikgu cikgu) , mereka ponn bernyanyi sambil memetik gitar 


bergambar dgn cikgu shahroni dan cikgu asma , depa jaa yg mai awai ponnn :)


anak cikgu yg bernama adib sedang buat perangai , dia bukan mau kat aku , sedihh sedihh :(


mereka sedang menjamu selera , 


awad dgn cikgu ?


aidil deret buat muka huduh ;p


makan dulu :0


ketibaan teacher rozita dan anaknya dgn membawa kek untuk kami :)


inilah kek yg teacher bawak , sedap kodd ,


ustazah atmarwati ponn tiba dgn segaknya , hehe .
*sory pic tak clear 


gambaq snap kodd , aku yg tangkap , heee .


cikgu amin dgn anak perempuanya , paksob , pidot , tok aji n faizal p turut cikgu d rumah suruh mai jugak , nasib baik cikgu mau mai nohhh , ada sorang lagi anak dia ,


lawan tiup belon , last2 mizi bagi pecah depan muka aku , terkejut kodd , kasihan kat aku , :(


budak nie laa anka cikgu amin , buaih gilaaa , dia nak bagi pecah belon dekat shimah , 


tiba masanya guru kelas kami iaitu pn.shahroni memotong kek bagi melancarkan jamuan klas 5topaz , haha .


inilah rupa kek sebelum dipotong :)


mizi nak suap tikah , tapi tikah tak bukak mulut , 


ignore my face !


muka aidil penuh dgn cream kek , 


dia ponn semacam jugak ,


upacara penyampaian cenderahati kepada para VIP ,


acecey , mizi tinggi lagi laa dari cikgu amin :)


snap dari jauh :)


makan sudah kenyang , kita bergambar pulak okayy , budak belakang tu ponn nak interframe jugak , oaky fine , bagi p kat dia ,


geng budak lelaki :)


aku sayang hampa sis :)


my bestfriend :)


bergambar bersama guru kelas :)

sampai disinilah ceritera aku , sorry laa kalau gambaq sapa2 yg takdak dalam belogg nie , aku letak sikit jaaa , jenohhh nak letak semua , sorry nohhh , k bye bye ! :)





















No comments:

Post a Comment