Monday 13 February 2012

ANNIVERSARY ??



assalamualaikum kepada sesiapa yg sedang membaca blog aku yg tersangat buruk. tepat pukoi 2.41 pagi aku update blog yg dah berhabuk nie. tadi pukoi 1 lebih aku lena dah. tapi terjaga, so aku rasa nak update blog.
pagi nak tulis pasai kawan aku. tapi aku kawan kaa dgn dia? aku pon taktau dia anggap aku apa.

happy anniversary hampa. kami gembira teramat sgt hampa setahun dah couple dgn awek hampa. masuk bulan 5 nie dah setahun kami kenai hampa. act, kami tengah karang apa yg kami rasa nie sambil layan lagu gurauan berkasih. ingat lagi dak lagu tuu? hampa dah tak ingat kod. ya allah, atototo sedihnya dengaq lagu nie. automatik teringat kat hampa. ada haritu kami text hampa kata takmau kawan dah. but im seriously can't forget you. ubat apa yg hampa pakai nie. bomoh mana yg hampa jumpa haa? just joke okay. satgi marah kami pulak. tahun lepas ponn kami ada update pasai hampa. tapi kami taktau hampa baca kaa dak. setiap kali kami online seriously automatik kami akan pi dekat hampa punya profile dan stalker hampa punya profile. kami taktau nak cerita kat sapa dah. paksob sibuk dgn kerja. hanya blog nie jaa laa jadi pendengar dan tempat meluah perasaan. cewahcewah ayat mau power k.

kami doakan hampa bahagia dgn si dia k. jangan lupakan kami k. KITA KAN KAWAN. masuk kali nie dah dorub empat dah kami ulang lagu yg sama. and one more thing, kami takleh laa dengaq lagu aishiteru. automatik teringat dekat hampa jugak. sbb hampa kata lagu tuu kisah hampa dgn si dia. okay fine. kami paham. and then kami takleh lupa sesangat sangat time SPM. malam tuu kami keluaq pi aneka then kami terserempak hampa dgn si dia. sumpah jelesss. tapi kami buat derkk jaa. bak kata paksob laa kan HATI MAU KERAS, JIWA MA KENTAL. hampa pakai dak lagi hadiah yg kami bagi ka hampa time birthday. HAHA. hadiah tuu memang takleh belah kan. hoi hoi. kami dah tukaq lagu. kami bukak lagu mengusung rindu. dah laa karang sikit sikit. satgi kami touching kat sini pulak. btw, HAPPY ANIVERSARY yaaa kawan. i hope you can make she happy. byebye.

No comments:

Post a Comment