Monday 28 November 2011

SELAMAT TINGGAL SMJ

assalamualaikum , first sekali rasa GEMBIRA plus SERONOK sebab SPM aku dah abeh dah , hihihi , tadi paper last aku keluaq awai sebab abeh jawab dah , taktiaw nak buat apa , mintak dekat pengawas kata nak keluaq awai , tut tut dia pon bagi , aku apa lagi , celapak keluaq laaa , balik asrama terus online , hehe , tak sangka sat jaaa dah abeh SPM , dah 5 tahun aku duk SMJ , rasa sedih pon ada syok pon ada , tapi aku memamg syok gilaa laa sebab tak payah pakai baju sekolah dah , tapi taktau kod tahun depan masuk pra u , cek takmau takmau , indahnya SMJ , sayang angat angat kat SMJ , hihihi , bukan senang nak senang , bukan payah nak payah , lepas nie aku nak p kerja pulak , kerja goyang kaki , haha , takdak aeh ,

kepada bebudak SMJ yg pernah aku cakap or lepak , aku mintak maaf jika aku ada terkasaq bahasa dgn hampa semua nohhh , hampa bukan taktau perangai aku lagu mana , hihi , kot kot laa  TERmengata TERkutuk TERgaduh , mintak maaf banyak banyak nahhhh , laa nie aku nak p kemaih barang aku , then tunggu ABAH kesayangan mai amik , GOODBYE SPM , GOODBYE SPM :DDDD

No comments:

Post a Comment