Thursday 1 December 2011

Kasihanya Kamu :)


assalamualaikum , hihi , aku baru jaa sudah makan maggi tomyam , nak tau dak sapa masak ? huda masak cek oi , jgn duk buat main , aku masak then jamu izzah , husna , pakteh dan makteh , mad zaid takdak , p mana taktau , pakteh aku puji aku masak maagi sedap , aku tambah sayor sayor sikit dlm maggi tu , btw aku tengah holiday dekat rumah pakteh aku , hohoho ,

sebenaqnya aku bukan nak cer pasai maggi , hihi , aku nak cer pasai kawan aku yg bernama FARZLI RAHIMI OTHMAN . haaaa , dia tak abeh SPM lagi , kasihan kan kan , dah laa duduk asrama di seberang perai nuhh , aku rajin perli dia , dia kata mana sakit hati ponn , sedihhh , haha , padan muka hang wehh , hg tak abeh SPM lagi wehh , ada jugak kawan kawan aku yg tak abeh lagi , kesian kat depan kan kan , kepada kekawan aku yg tak abeh SPM lagi , good luck okay , buat yg terbaik , acewahhh , mentang2 laa aku abeh dah SPM , duk cakap kemaih buleh , tampaq pala satgi kodd , hihi , dah laaa , aku nak tidoq , esok nak p jogging , byebye semua . muapppps kat molot hampa :D

No comments:

Post a Comment