Monday 5 December 2011

assalamualaikum . alhamdulillah aku selamat sampai ke rawang , rumah makcik aku dohhh , mai sini naik train jaa , eeuwww , sekali sekala nak naik train , tak salah kann ? hihi , semalam bertolak pukoi 8.15 pm , padahai dalam tiket bgitau pukoi 7.40 pm , tunggu punya laa lama , macam paa lagi .

tujuan aku mai ke rumah makcik aku untuk bekerja dgn dia , kerja typewriter . dia ada pejabat sendiri dalam rumah , rasa macam best jaa . memang best ponn ,  hihi , aku mai sini dgn mak adik dan sepupu aku , time naik train tu aku kena duduk dekat tepi pakcik tu , aku bajet nak duduk tepi laki muda kaa apa kaa , tengok2 org tua , okay fine ! sebelah lagi mamat indon dan thai , tudiaaa kena gaya dah , eee meluat gila duk tempat tu , warga asing tu duk sembang deraih paa taktau , meluat gila2 , apa depa sembang aku dengaq , aku mmg tak tahan , aku tukaq sit dgn mak aku , okay mak aku p duduk sana , lega gila rasanya , mak aku boleh duk p buat ramah dgn warga asing tu , eeuuuww , geli bhai , sebelah mak aku takdak sapa , okay aku rasa lega , tiba dkt stesen taiping , ada org laki tua jugak duk sebelah aku , tapi cina , masyaallah dia tidoq tak kira apa haihh , dah laa tidoq buaih dan ternganga mulut dia , aku ajak adik dan sepupu p lepak cafe , oaky p laa cafe , makanan dia cekik darah laa jugak ,  nak tau berapa ?

twisties : rm3
mentos : rm3
burger : rm4.5
mee : rm2.5
milo panas : rm2.5
maggi cup : rm4

akibat boringg , counting duit dgn depa beli makanan nie , lepas makan aku lepak sorang2 dekat situ dgn ditemani oleh TWITTER aku , dgn sejuk tak sangga , abang ala2 kolet train tu handsome , cakap kelantan , haha , lama gila kodd aku duk tang tu , sampai mak aku mai cari , aku malas nak p duduk tempat aku , tidoq sat jaa , aku p merempat rata kodd , kisah apa aku , ada aku kisah , do i care , haha , dalam pukoi 5.30 aku sampai di rawang , call pakcik , then depa mai , hihi , gembiranya saya dan sangat2 letihh , rumah makcik dekat bandar tasik puteri , sapa tau ?

lepas breakfast , ajak ammar dan amir p jogg , ammar form3 dia drive kereta , gila bhai , aku sampai tak berani nak naik kereta , tapi aku naik jugak , haha , dia bawak p PCP puteri central park . jogg apanya , juz jalan jalan jaaa , paihtu p main playground , macam budak budak laa , haha .

dah laa tak larat nak taip dah ni , malu aku ammar , wafi dan amir baca , terima kasih kerana membaca , muahhh untuk kamu , kbai :)

No comments:

Post a Comment