Friday 2 December 2011

ombak rindu

assalamualaikum , hai semua , rajinya aku update blog , hihi , aku rajin sebab perut aku kenyang gila , baru ja abeh lunch sebab tadi makteh aku masak , tengok gas abeh , so baru jaa tadi lunch , hihi , semalam aku kata nak p jogging pagi tadi , tapi pagi tadi aku jogg atas katil , haha , sebab tadi aku tetidoq dekat ruang tamu dalam ukoi 4 lebih , husna gerak aku tak sedaq , memang mengantuk gila kodd , then madzaid dan arip balik , yg husna masuk p tidoq dlam bilik dah , aku terjaga , cuak laa jugak tengok2 arip duk isap roko , paihtu dia suruh aku p tidoq dalam bilik , aku ponn dgn lalinya jalan p masuk bilik , tadi aku bangun tidoq pukoi 9 lebih , semalam pakteh aku kata nak p jogg , aku kata nak ikot , tengok jam pukoi 9 lebh , p jogg apa tah aehh pukoi 9 lebih , so aku pon tidoq balik , bangun pukoi 11 , hihi .


sebenaqnya hari nie aku plan dengan husna nak p tengok wayang , filem ombak rindu , dah bangun pon lewat nak p macam mana , sedihhhh , haha , novel ombak rindu aku tengok muka depan jaaa , novel tu kaler unggu , betoi dak ? tak penah duk baca ponn , sayang gila nohh tak baca , mesti best , kemarin aku tengok ombak rindu punya trailer dia jaa , agak sedih laa , aku nak tengok keh depa kata syiok , then keh ada aaron aziz , rahimi kata kalau nak p tengok dia syorkan bawak tisu , tapi aku takleh nak tengok lagi :( lagu ost dia agak best , adira dan hafiz nanyi . si atiqah IM aku kemarin , dia ata nak p tengok ombak rindu , siap beli tiket lagi , so jelly okay , meluatnya , nak tengok jugak , hmmmm , takpa cekk , tunggu laa dia keluaq youtube nanti , aku tengok aehh , tapi lambat lagi laa , perut aku ponn dah terasa nak p toilet nie , take care everyone , bye2 , assalamualaikum .

No comments:

Post a Comment