Saturday 31 December 2011

goodbye 2011 , welcome 2012



Assalamualaikum semua. aku harap hampa semua sihat belaka nohhh. syukur alhamdulillah berakhirnya sudah tahun 2011. tahun last aku sekolah di SMJ. seriously banyak kenangan yg memang best. aku harap tahun 2012 akan menjadi tahun yg lebih bermakna kerana tahun 2012 aku akan dapat result SPM. pikiaq balik SPM, mmg aku cuak gila. boleh dak kalau takmau p amik result. okay lama gila aku tak update blog nie. dah berhabuk dan berkulat dah blog nie. hihi. lepas SPM aku dah berhijrah ke Bandar Tasik Puteri, Rawang. rumah sepupu mak aku yg aku panggil makcik. seriously best duk sana. rasa macam takmau balik sini dah. oaky laa nie aku ada di Kedah. baru jaa pagi tadi sampai sini. nak balik sana maybe hari isnin kod. ikot driver laa. hihi.

AZAM aku tahun depan ialah . . . .  okay sebenaqnya azam aku nak belajaq qajin qajin. buleh dak tara tuhhh ? buleh kot nohh. hihi.

seriously aku rindu gila gila gila gila gila gila dekat kawan kawan aku dan junior junior aku. acecey, aku ada junior ka? haha. mesti hampa rindu aku jugak kan. pulun gila aku. okay aku pulun ;)

No comments:

Post a Comment