Friday 6 January 2012

sembuhkanlah hambamu YA ALLAH .

assalamualaikum my follower . semoga sihat sihat belaka k . malam nie aku nak story about last night . memang menakutkan dan menyedihkan .

semalam pada pukoi 9.30 , pakcik aku buat appoiment dgn ustaz . suruh ustaz mai rumah pakcik aku untuk merawat makcik aku 'perubatan secara islam' . sejak2 akhir nie makcik aku tak sihat dan time tidoq banyak gangguan k . maksud aku gangguan dari mahkluk halus k . ustaz tu sampai nak dekat pukoi 10 kod . then dia bawak pembantu dia . makcik aku panggil jiran kod ada nak scan badan . maksud aku nak scan dalam badan ada jin or something laa . tiga org mai rumah . yg buat perubatan tu makcik , opah , kak zana , dan makcik mazni . kena sedia ayaq 3 betoi dan limau nipis 21 biji .

first sekali . depa 4 org duduk atas lantai then kaki kedepan . ustaz dan pembantunya tu mula baca surah . depa baca kuat dan jelas surah tu . banyak kot surah yg depa baca . lama jugak laa . lepastu satu demi satu dia tanya . makcik aku orang yg ketiga dia berubat . dia komunikasi dgn jin tu . serius takot . sampai makcik aku sendawa kuat dgn muntah . kesian dia . aku memang tak sanggup tengok then aku lari naik atas p solat isyak . otw naik atas dengaq makcik aku teriyak . ya allah . kesian gila kot . tapi bukan sora dia . sora jin tu . sebab jin tu sedih nak keluaq dari tubuh badan makcik aku . sora ponn lain macam jaa . time amik ayaq sembahyang , memang ayaq mata laju jaa keluaq . time nak semyang ponn ayaq mata duk keluaq lagi . mmg taleh concentrate nak sembahyang . lepas abeh tu doa banyak2 . pastu suluh muka kat cermin. tediaa mata merah . aku nak turun mcm mana laaa . takot abg anas , abg cik , amir , pakcik perasan yang aku teriyak . aku turun terus ke dapoq amik fon terus call mak aku kat kedah nuhh .  aku teriyak sbb aku kesian kat makcik dan tak sanggup nak tengok . turun2 makcik dah baring atas lantai . atas badan dia ada kain serban ustaz tu . jin tu mengaku dia islam . tapi ustaz tu kata kat jin tu .

lepas makcik aku okay . ustaz tu buat dekat makcik mazni pulak . lepas habeh tu depa semua balik tinggai . yg amir , abg anas dgn abg cik dah tidoq dah . si wafi budak kecik tu lagi laa tidoq awai . jamu cucuq cicah sos . cucuqq tu pon dah sejuk sebab selesai semuanya nak dekat pukoi 1 suku . yg tak tinggai aku , makcik , pakcik , opah , ustaz dgn pembantu dia . depa duk sembang sambey makan . aku ponnn dengaq jaa laa ustaz tu duk bercerita . best jugak .

semoga makcik aku sembuh dgn sebaiknya . amin warabbalalamin .

No comments:

Post a Comment