Monday 16 January 2012

new blogskin


Assalamualaikum. petang nie takdak kerja nak buat. just online FACEBOOK, TWITTER dan update BLOGGER. aku ada blogskin baru. padahal org guna blogskin dah lama mana dah. aku ketinggalan okay. sila mai tampaq pala aku.

Nak dekat sebulan lebih aku duk dekat rumah makcik k. duk sini best siot. tapi kadang2 boring laa jugak. kalau boring masuk office dan online jaa laa. seriously i miss my family and my friends. bila nak balik KEDAH taktiaw. hmmmmm. duk sini takdak kawan. just duduk dalam rumah then tak berapa berminat untuk nak keluar. kalau keluar punn dgn makcik dan pakcik jaaa. dahh ar. and one more thing, bebudak 5 TOPAZ 2011 nak keluar makan malam nie dekat Kuala Perlis k. sumpah aku jelly sesangat sangat. cekk pon nak join jugak. cekk rindu kat hampa semua. acecey loghat KEDAH laa puloks. meluat dah aehhh. kbai.

No comments:

Post a Comment